I förra veckan var jag inbjuden till ett event med Vichy där de presenterade ett nytt verktyg som nu lanseras på den svenska marknaden. Verktyget är ett interaktivt program som hjälper kvinnor och män att hitta sina ultimata hudvårdsprodukter. Programmet är utvecklat i nära samarbete med Stanford University och innefattar avancerade modiface-teknologi som tagit 10 år från tanke till lansering. Så vad är det?
På siten www.100dagar100kvinnor.se så kan du alltså få hjälp att hitta produkter anpassade speciellt efter din huds behov. Du laddar upp en bild på dig själv, anger din hudtyp, vad du vill förbättra samt svarar på frågor om din livsstil. När du är klar så presenteras en tre-stegs lösning anpassat efter just dina behov. Du får också en före och efter bild i resultatet som visar de förbättringar de rekommenderade produkterna kan uppnå på din hud.
Vi fick testa programmet på plats och det var busenkelt och en rolig grej. I samband med lanseringen av programmet så ger Vichy även 100 kvinnor möjlighet att i 100 dagar få testa sina ultimata produkter. Gör testet, Ange SEPR i kampanjrutan och du är med i utlottningen och har chansen att få testa dina specialanpassade produkter helt utan kostnad. Låter bra eller hur?
Följ min blogg på bloglovin
Leave a Reply